background

Saturday, June 11, 2011

sepetang km di library :)

Assalamualaikum~~
pembuka bicara, ceh...xyah la duk pantun sngt kan? hehe
hari ini, nk citer satu kjadian yg sngt memalukan bg aku lah...
xtaw la bg org lain kan? 
pd khamis yg lepas, aku dan rakan2...iaitu, 
rakan2 seperjuangan smenjak aku berada dcni 
*nape ayat cam skema jer nie? haha
ok2, khamis lepas, ms lg sejam je lg nk abes klas BEL ,
ABAH (lecturer BEL, sir noruddin) suh g library cari info tuk ktorg punya assesment...
mula2 tue km da fkir, ala~~ blik trus la...bkn dia taw pown hehe
*nmpk sngt km da berniat nk tipu ABAH ishk3..xleh jd contoh nie..

tp, sblum km kuar...ABAH berpesan, 'we will see at the library okay :)' ceh~~~ niat km pown terbantut la nk blik awal huhu 
dngn langkah yg berat lg hati yg berat haha jd bertmbah3 berat la~~~ ngan tmbah berat bdan lg *ishkk nape la slalu duk sebut sal berat bdan? sensitip ooo~~~ :P
ms km msuk, dah taw dah, niat xbetul msuk library..
bkn nk cr info ke ape, tp nk berjimba2 dgn photoshoot di library haha 
so, ktorg pown cari la port yg best tuk wat potosut 
kononnya nk la potosut gaya ghajin bc buku lam library..
ala~~~ xpown gaya ala2 nk amek buku ke...hehe
*nmpk beno expert melakonkan gaya2 trsebut :P

dngn muka xcitednye, ktorg wat gaya mcm2 la, nk mnunjukkan bhawa warga2 UiTM ada SEMANGAT PERGI LIBRARY hik2 
pas hbis potosut, ktorg duduk smbil bc buku...ini betul punya bc buku ye...xbohong-bohong, tp bc buku brgmbar la,
contohnye yuyu bc buku sal mekah, roky bc buku sal iraq, aku bc buku sal org asli hahaha
dan buku2 trsebut lngsung xde kn mngena dngn assesment km yg ABAH bg suh buat...
sbbnye, ktorg nk hbiskan ms yg ada tuk xnk bg bosan sngt heee~~

dlm 4.30 pm ktorg decide nk blik,nk smpi je kat pintu, aku berlari2 lam library hik2 tetiba overxcited nk blik,
pas2 p.cik yg kat kaunter pnjm buku 2 tego aku
p.cik kaunter pinjam buku : nape lari dik? ade org kejar ke? 
aku : trus aku jlan dgn ayunya haha malu i :)
p.cik kaunter pinjam buku : dik2, cuba tgk kat cctv tue, pas2 senyum~~~
aku : hah?? -pending- -loading- dngn mksud tersirat p.cik tue,
dlm sesaat 2 baru aku pham...
perghh~~~ malu gila!!! mksudnye p.cik tue duk tgk kat cctv yg km duk berjimba2 mnangkap gmbr kat rak2 buku 2la ye??
adoii~~!!! sah!! mmg sah, mk km akn jd WANTED dlm library nnti
adehhh~~~ 
len kali, nk wat video trus la lam library hehehe 



*cececece nie la dnmkan gaya ala2 bc buku d library giteww hehe


*yg nie plak gaya ala2 amek buku nk bc :P




*bila km berjimba2 di library :)





*statement xleh blah...we're HOT haha







*blur2..org yg tngkap gambo ni ade 4stroke ktnye hek2



*km...geng warga UiTM yg ghajin :P



*skali lg gaya ala2 bc buku



*seghonok, overexcited





*ala2~~~ main cak2 lam library lak ye kaka??



*nie la km ...altogether :) tp, kaka je xde lam nie hik2

sumber gmbar : amek dr fb kaka, hehe maap ye kaka, curi2 amek :)



2 comments:

  1. oit!!! xminx kbnrn dr tuannye..~~aloi....haha....

    ReplyDelete
  2. haha xpe, ada gmbr aku jgak lam 2 hehe

    ReplyDelete