background

Saturday, January 29, 2011

BaTrIsYa!!!

Assalamualaikum...
guten tahk..
aku da blik umah...weee~~
sngt la sonok bla smpai dirumah dan ada bilik tido haha
sblum nie xde blik sbb blik dambil oleh hannan huhu 
dan blik yg aku duduk skrg jd blik tuk pekerja jg kakak aku ms dia ngah pantng 2...
skrg pkrja 2 da xde ehehhe so....blik aku da brpndah ke blik yg sgt pinky nie...
haishhh ingt nk 2kar kaler tp tb2 jd trminat lak kat pink nie...xpelah trima yg seadanya jelah 
heeee~~
ok sal batrisya 2 sbb btul2 nk marah ngan dia hishhh bdak nie
pas dia blik dr skola siap ar dia...
'canning' dia ahahha (gelak jhat) 
nk mrahnye bkn ape sbb mlm semlm ms aku tgh gayut ngan mahirah (bff ^0^)
dia dtg...den dia msuk blik aku tnpa ketuk..ok fine aku xkesh bnda 2...
(sbnrnye kisah jgak sbb trkjut tb2 dia ada kat blakang) aihh bdak nie sep bek xderk skit jntng (@_@)
pas2 dia msuk mcm yb, tgn kat blakang...haha muka dia sngt la xleh blah...
n den ms 2la dia wat misi tnpa aku athu...ceittt~~
taw dia amek ape?? dia amek my love...cadboury aloii~~
mmg ms 2 xperasan dia amek coklat ksyanganku uhuhu
abes je gayut aku cek ape yg ptut...sbb dah taw dah prangai dia sk wat sorok brang aku..
dia sk wat aku mrah...sbb ape?? sbb bla aku mrah..aku akn trgelak..
so, camne nk mrah?alahai bdak2 nie ape lg amek ksmptn kat aku sbb aku xreti nk mrah...
tp klau hal serius n bl aku btul2 nk mrah...seriousl, bdak2 2 pown tku tehehe
tp bdak2...mlas la nk mrah2..lyan jela..
ok...smbung2 da melalut dah nie..heee~~
ok...bla aku duk cari2 cadboury aku xdak..pe lg g cari la si batrisyia
bla g blik dia...dia leh plak wat2 tido??
mmg rsa cam nk bling teddy bear yg aku duk pgang 2 je kat dia..
(teddy bear 2 kak aku pnya sbnrnye haha tmpang jerp)
yg abng2 dia duk convincekan aku bhawa yg isya xtido g...
abng faris n alif : maksu2...kak chik xtido g...dia wat2 tido je 2
aku : owh...ye??xpe2...kak chik...mak su nk cadboury 2 esok ada lam blik...kalau x...mak su xnak bg coklat 2 kat k.chik...(pas2 aku trus msuk blik ehhehe majok la konon~~)
pg nie bla aku bngun msih lg tiada...hmmm agk2 dia watpe ye ngan coklat 2??mkn??dia agih2kan kat adk beradik dia ke?? ala....xkira2 dia kna gnti blik uwaaa~~
xpe aku tnggu dia blik japg...hishh~~
but still msti nk trgelak bla ckap ngan dia haha sbb dia slalu ada 'hah' setiap soklan...
such as: mak su, knapa mak su blik hah??
mak su,knapa jhat 2 jd jhat hah??
mak su syah, xde game lain ke hah??
n bnyak lg soklan2 yg xleh aku jwab xlogik dia tnya kat aku ahaha




dia mmg xleh tgk aku menangkap gmbr, msti nk msuk jgak ishkkk 
ikut sape la nie...hehe 

dis is she...ms besday party 4 her...(^_^) 

and dis is her sibling...5 org sumenye...

ok peepss~~ nnti sal dak kcik nie akn brsmbung...haha nk taw ape yg dia wat kat cadboury 2??
so, ikutilah kisah selnjutnye...heee~~




No comments:

Post a Comment