background

Wednesday, January 19, 2011

LeCtUrEr~~~

Assalamualaikum...
guten tahk...
okay...actually nak post sal lecturer tp smngt lg nk menegur td ahahha
(utk pringatan kpda dr sndiri jg ye ^^ )
psal lecturer nie actually nak cite sal mr. rosmizie (btul ke ejaannya?)
dia lect mgt km..
so ari 2 dia still lg mngajar sprti yg dcritakan sblum nie...
pas2 si diera (kwan aku)
dia sound si mr. ros nie...
mmg brani la dia sound mr. ros 2..
(agknye dia dah xleh than dngn cra pngajrannya kot)
aku kat sblah dia lak wat muka toya je weee~~
nak tnya si diera nie...adakah dia brani nk mngur puan naimah or ustaz?
ahahhaha
sbb pn. naimah n ustaz mngajar meleretttttt~~~
buat smua org nk tido lam klas...
pn naimah xpe la dia ada isi lam prut...(i mean mngandunglah) sbb 2la dia xlarat...
tp ustaz?? alahai...xtaw la...asek slin mnyalin aje...isi ntah msuk dlm kpala ntah tdak haishhh~~~
ok2...back to mr. ros.. lpas dia dtgur, muka dia sngt lah lain...
kesian~~~ nk mrah dia lg pown xsnggup eheheh tp da kna mrah pown...
tp mr. ros still lg nk mmprthankan cra pngajarannya...erk degil btul si mr. ros nie heee~~
oh lupa lak...si diera tego mr. ros suh bg note yg dia duk bca sorng2 2 sblum dia mngajar...
km yg xde note nie jd trnganga, trcengang sumelah ada hehe
nak 2lis ape pown xtaw...dah la dia ckap laju..
ape la mr. ros nie...kdkut nota btul...
nak taw mr. ros ckap ape?
dia ckap tkut km xdtg klas dia..sbb km dah bca nota dia...
(sa2 klas gelak cmpur OWH.....)
sngtlah lawak msa 2...nsib baik xgelak guling2 lam klas ehehhe
mr. ros...km nk dpt mrkah la...kn la g klas mr. ros...adehhh~~~
so...xtaw la dia berubah ke x...we will see next week...
kalo xbrubah...diera!!! kritik dia lg ahahha (gelak jhat)

sal lect law lak...ishk
pn. jehan mmg ska knakan aku kan?
wohhh....first, dia ckap aku ska laki lombok...(hancur luluh perasaanku~~)
second...dia ckap aku mkn bnyak..(hello aku ngah diet k..cewah haha)
third...dia pnggil aku miss klantan...
erk ape2 lah pn. jehan..asalkan aku dpat A+ pown ok tuk law ahahha
(boleh ke?)
ok...will continue about mr. ros k...
agk2 smpai abes sem kan?ahahah
tyme to cao cicao....(^_^)


No comments:

Post a Comment