background

Friday, August 26, 2011

Hokey Pokey

Assalamualaikum...
Alhamdulillah...aku akhirnye slamat smpai ke kelantan weee~~
walaupun lambat, asalkan selamat :)

sampai je ke rumah, aku cari Hannan Munira, dia pulak masa tue duk tgk cite kat channel BABY TV..
aku nak tukar channel xleh, sbab nnti menjerit pulak budak tue, so trpaksa la aku join sekali tgk baby tv tue.
Dalam keadaan terpaksa ye, bukan aku nak tgk pown cite budak2 tue haha 


ini Hannan Munira :)

masa aku tgk tue, ade la lagu Hokey Pokey...

 comel :)

dalam duk dngr lagu nie, Hannan ade lah duk terangguk2 tergeleng2. Macam org duk berzikir dah aku tgk, 
dia nak menari xboleh lagi, so aset utk menunjukkan bhawa dia betul2 suka lagu Hokey Pokey nie, dia gunakan kepala haha 

lama2 dngr lagu Hokey Pokey nie aku rasa mcam pernah aku dngr, dan...aku teringat aku suka dgr lagu korea nie..



dan bila dngar balik lagu nie, mmg sama lah...ptut la lagu diorang nie very the comel kan..
rupa2nye diorang amik dari lagu budak2...

p/s: hari raya ke-3 ada rumah trbuka, jom dtang ramai2! :)

No comments:

Post a Comment