background

Wednesday, December 5, 2012

21st.

Assalamualaikum.



2 disember yg lepas. Sudah berlalu da pown. Aku dah 21 tahun. Baru nak 21. Rasanye besday tahun ni just simple mimple lagi dimple. Sebenarnye dah biasa da pown *ayat sedih*


For that day, aku ingat duk umah jela. Kebetulan masa tu ade kat Penang, so tak expect langsung kakak aku akan ingat tarikh keramat aku. Aku pown wat tak taw je. Bangun pagi, sembang mcam biasa. Then, akak aku tanya nak ikut tak pegi Giant? Dia nak beli barang rumah katenye.  Harus lah aku nak ikut. Dari duk terperap kat umah better aku keluar kan?


Pegi round2 Giant, 2 3 kali. Akak aku dengan anak2 sedara aku hilang. Tak pelah, aku cari lepas ni sebab aku ingat nak beli coklat kat diri sendiri *ayat sedih lagi sekali* Bila dekat kaunter, aku jumpa akak aku, dia cakap letak je ape yang aku amek. Coklat, biskut dah penuh kat tangan heee. So, grab the chance. Terus letak. Rezeki jangan ditolak. Orang nak bayar, bagi jelah. Hehe 

Lepas bayar ape semua aku tolong akak aku pegi letak barang2 dalam keta. Ingat terus balik rumah. Akak aku cakap pegi la kat Pizza Hut. Aku dah buat muka blur. Kenape nak pegi Pizza Hut? Anak sedara aku dah tarik tangan aku suruh ikut diorang pegi sekali. Ikutkan jelaa. Duduk je kat situ, anak sedara aku wish "Happy Birthday Mak su Syah!!" 

Senyummm lebarr mak su syah dia haha O...kay. Baru dapat pick up kenape akak suruh pegi Pizza Hut. Rupenye nak sambut birthday kitewww. Terharu sat *sob sob* 
Akak datang senyum2. I pown senyum2 dengan malunye. *babak simpulan kasih* Then decide ape nak makan. Mesti lah nak try Pizza yang 7 cheeses tu kan? tapi tapi.. pizza tu saaangaat muak. Bagi aku yg bukan pencinta pizza ni lah. Makan pown macam lalu xlalu. Tapi nak jaga hati orang blanja kite. Suapkan jelah pizza tu. 

muka hepi tapi nyorok sebab malu *gedik*


pilih-pilih~~

:)

Makan2, wish2, sembang2 sambil aku kenyit2 mata dengan orang pizza tu. Wuuuu xdelah, gile nak kena dengan akak aku? Habis je semua tu. Kitorang balik rumah :D

Esoknye, akak aku belikan kek for my birthday. Awww so sweetttt  hiks. *ayat makan penampar* Lagi sekali aku terharu dengan akak aku sorang ni :') So, tu jee untuk besday kitteww yang simple mimple and dimple. 


muka happy perut kenyang. duk macam tu sebab
 nak cover perut.

thanks Kak Za. Awesome sistah!!

pamos amos yang penting.

Balik kelantan abah ma Kak Bilah langsung xwish. Sedih disitu. Sentap i'olls. Then, tadi ma and akak bilah baruu bagi hadiah. :D  Lepas maghrib ma tunjuk baju2 dia beli sebagai hadiah. Kak bilah bagi tudung dengan durian crepe. Itu pun dah cukup untuk aku. Thanks maaa, kak bilahhh! 

baju.....girly sangatttt. Ahhh.

Durian crepe.

p/s: tak lupe jugak dekat kawan2 yang wish. Awesome Friends Evah!!!



No comments:

Post a Comment