background

Tuesday, February 1, 2011

BaTrIsYa!!! 2

Assalamualaikum...
guten tahk...
so, peeps mmg lupa btul nk smbung cite sal dak kecik nie haha
bkn ape bz haaa
duk pkir msalah lg...ishk mcm2 masalah la ada...(cess ststement cam org da kawen la plak hehe)
ok...sambungan ye tuk pncuri my love cadboury aku 2...
pas isya blik dr skolah, aku tnggu dpn pin2 pgar smbil memegang rotan 
(eh xla haha lwak je, tnpa mmgang rotan ye)
pnya la xsbar nk jmpa dia...nk tnya kat mn dia sorokkan coklat 2 hah??
pas2....bla nmpk je dia, mulut dia pnuh ngan coklat...sgt la comot cam lam iklan cadboury 2...
aku ape lg, tnggu msa nk naik hangin je cewah cam garang sgt...haha
pas2 aku tnya mn cadboury 2?? cam lam iklan dak laki 2 tnjuk kat mna coklat 2 ada kan??
tp dia x...dia wat donno je...mcam aku xdak dpn pin2 2..
haishhh mmg nk kna sngguh dak nie..dlm kpala aku da fkir nk 'canning' je dia hehe
aku pown ikut dia dr blakang, sah budak nie nk mnguji ksabarn aku cess...pntg hamba dcabar..
lg2 insan brnm batrisyia hak3
tb2 dia bersuara...mna coklat 2 hah??
aik??dia tnya aku blik??ishk dak nie da jd pelakon tmbhan pulak ke??
drama....drama....drama....~~~
aku : mn mak su taw...2 yg comot kat mulut kak chik 2 bkn coklat 2 ke??
isya : mn ade...nie coklat kak chik beli sndiri...haaa achik taw...nie msti hannan amek kan??
aku : (berfikir sketika) eh mboih3 slahkan hannan lak...hannan 2 baby lg la...mn reti mkn coklat...
isya : mn taw m.cik lah (kakak aku) amek ke...pas2 dia bg baby hannan mkan...
aku : kak chik...jngn mnipu la...cpat la gtaw kat mn wat sorok cadboury mak su syah???
isya : larhh...kak chik mn taw...kak chik ltak kat ats meja nie...tp da xde lak...
tb2 dtg si danish : makcu2 wat ape 2 hah??
nie lg sorang ska tnya soklan msti ada 'hah'...msti mngikut kak chik dia haha
bla aku tgk danish...ya allah da sekerat cadboury aku dia da mkan...
adehhh...mknanya di sini si danish la yg amek...kira isya x brslah (tp dia slah gak sbb dia yg wat sorok)
haishhh~~~ danish2...sep bek ko kcik lg...kalo x...mmg da lm da aku sekeh2 haaa~~ hahahah
den, blik la abng faris n alif...
bla sume da ada kat c2...danish amek part cam dia pnya cadboury je sbb dia agih2kan coklat 2 kat sume adik beradik dia n trmsuk la aku....
dan aku...aku trmnung sketika...haha
2la niat xelok...nk mkn sorng2 kan da kna...haihh nmpknye tiap kali blik umah..
kna bahagikan la kat dorng..kalo x...camni la jdnye...
pape pown...hepi ending sbb sume dpt mkn coklat 2...
aku n isya?? msti la baik2 je...haha mn leh gaduh ngan dak kecik 2...



nie isya n alif..


ni la danish...budk ska nanges...



td ptg aku try mntak singgit ngan dia sbb nk beli jambu kat dpan umah je...

tp dia lari...kentot pnya budak...snggup dia eh?? xpe2 t len kali xmo blanja dia hahhaha(gelak jahat)

p/s : sgt excited nk g thailand yawwww...





No comments:

Post a Comment