background

Sunday, February 6, 2011

holiday part 2 ~~

Assalamualaikum..^^
guten tahk..
how is it going peeps...~~
so continue story mory from previous part of holiday yawww~~
(wow tb2 je speaking..is it b'coz anwar hadi?? errr neyy~~) haha
orait...from the previous part, aku da crita hri prtama di thailand..
and this part is for second day..(with pic ^^)
pd pg yg ceria d sna, aku n fam stat kmas brang coz afta mkn2 d rumah sblah (umah mak sedara)
we will back to MALAYSIA!!! (wah...cam jaoh je bnyinye ye?? heee~~)
lam kul 10 pg ( 11 d mesia) aku n ma bru nk g umah my auntie...abah n abng slung aku da pg awal...
well..ktorg lwat pown sbb brsbab (bkn sbb bngun lwat ye..prcayala~~) (^_^")
msuk je umah my auntie...OMG!!!(dgn mka yg sgt trkjut)
motif?? : sbb...trlalu bnyak mknan...2 br breakfirst..da bnyk gla mkannnye..
ok2 cth?? : urmm nsi dgang, roti canai, murtabak, nsi kerabu, sambal pulut, err ntah la smpi xtaw ape lg yg ada.. weee~~ heaven la pg 2...
msa aku n ma nk mkan ,abah ngan abng slung mkan 4 second round...trbaek la mreka...(^_^)
smbil2 mkn 2...ktorg brsmbng aje...oh ya, kat c2 including us ada la lam 20 org..wohh~~ rmai kan??
hee~~ what a big family i have..proud3~~
pas2 ma n akak sorng 2 ajak aku g SHOPPING...nilah yg aku tnggu2 sbnrnye weee~~
best~~ mcm2 aku amek...jeles x?? haha (aku still 19 ok..so bwah pnjagaan parent hehe)
dats y, ma aku yg byar , sonok...aku amek souvenir for all ma fren, mknan, baju n beg..
bnyak ke?? haha xkan...shaye ank yg baik heee~~
tp yg xbestnye...ktorg kna shopping dgn cpatnye sbb msa mkin suntuk tuk blik MALAYSIA!!
( sja wat cam jauh~~ haha sooo gedikss)
lpas 2...snggah d umah akak (xtaw nm ape)..umah dia sngt la bsar...(trnganga la jgk mulut aku tgk)
pas2 cam biasa, g uma org...of coz la dhdangkan mknan..
pas mkn 2, blikdr umah je...mkn lagi...mkan mee siam (ok la...xbrapa ska ngat..err tp hbis jgk ahahha)
   before blik 2...ktorg snggah ke umah mak sedara belah mak yg first place msa aku smpai di thai 2~~
(ingt x2???)
so, last place...tmpt yg sma jgak la...of coz, mkan lg...kali nie laksa siam lak (haishh mcm2 kan??)
lpas 2, blik la..tp sblum 2, aku n abng posing2 mngkap gambo dulu hahahah(normal la 2)
check it out yawww~~

umah mak sedara belah ma...


nie lah nasi kerabu 5 cayo...(^_^)

umah mak sedara belah ma...yg nk siap...mayb in 90% ko tda siap...bsar kan??

comel kan?? ank kpada sepupu ^^



sedap~~

sekatan..



kegembiraan yg melampau dpt djelaskn melalui gmbr2 di ats ahahah
so dats peeps...
biss spat..(^_^)


No comments:

Post a Comment