background

Wednesday, February 23, 2011

knangan trindah..(^_^)


Assalamualaikum....
guten tahk,,,
td duk tgk2 gambr ms aku duk german dulu....
(sethun lebih dah~~)
cpat kan msa brlalu, rsanya bru je smpi mesia (agk up ckit ye dc2 hehe)
semlm aku dpt email dr ayah angkat aku...dia ckp dia rndu nk dgr aku ckp german, sbbnye aku bknnye terer kan??
so, bla dorang ckp, wlaupown aku xpham aku nk jgk mnyampuk oleh i2, aku akn sbut bnda2 yg mudah...
contohnye, ach so = oh i see
werklich?? = btul ke?
n ade la yg serapat dngnnya...aku pling rapat ngan ayah angkat aku sbb dia sk lyan aku ckp n dia sndiri mmg lwak orgnye..hehe i likeee~~
mmg kami ska gelak je bla mnyembng lg2 bla ash tepon, papa msti nk ckp dulu ngan ash xtaw la nape...
ska benor dia ye nyakat ash 2 haha aku slalu brgayut ngan ash kdang2 lam 2 jam taw...
ntah ape yg duk brcerita pown xtaw...yg psti, km ckap aje pas2 glak2...
mmg km ska gelak...eh, nanges pown ada msa tyme blan pose...
haaa~~ sbut blan pose mmg agk trseksa sbb bln pose jtuh lam summer...
mmg pnjng sgt msanya...kdng2 rsa was2...boleh bkak ke blom?? heeee~~ so, trpksa la lmbtkan 10 minit dr jadual....tyme rya plak, ash n aisya sagaf dtg umah aku sbb nk g beraya kat umah duta mesia...
mmg sonok gla aku tyme 2...sbb nk jmpa kwan n leh ckap melayu weeee~~~
sgt seksa bla xleh ckp melayu....kdang2 aku ckp melayu ngan kucing kat umah 2...(ntah2 kcing 2 pown ckp german haha) so, sehri sblum rya, ktorg g jlan2 di Berlin...
mmg best...tp msa 2 duit da xderk hehe so, km hnya mmpu beli mknan tuk bkak pose je...sedih kan??
2la hdup perantauan...(=_="")
pd sblah mlm 2...km smpat jmpa ngan kimy, hafiz n saiful...
dorang pown dtg beraya ke berlin...syokkk~~ akhirnye km jmpa sume wlupown xsemua yg  ada...
tp sekjap jela sbb km yg pompuan nie kna naik train tuk blik umah aku...biasala umah aku kan pndlman~~~
smpi je kat umah aku..dsbbkn km bertiga sgt la xsbr nk rya, so km iron bju rya tuk esok hehe bgus x??
tp ms 2 dah pkul 1 lbih dah..kat mesia dah rya pown ms 2...pas2 km bertga pown mla la kol umah msing2..
sedih~~ sape xsedih?? first tyme braya tnpa family...
tp, yg bestnye lam kul 2 cam2 km kluar kat hlman main bnga api...haha
tp xde la bnga api yg bnyi cam bom 2..nk suh km msuk lokap ke dipg rya??? 
hah?? xnakkk!!!! 
pas km main2 d luar yg ksejukan smbil dngr lgu raya..(hik2...smbil dngr lg raya 2~~)
km da kna siap tido sbb sok pg 2 km kna bngun kul 5...gla x?? tido kul 3 tp bngun kul 5...
sbab?? sbb mama aku stat krja kul 6 pg, n stesen train tue lam 20 minit dr umah aku kalo nek keta...
haaa...mmg pndlman pown umah aku...kesian~~
n nk bg smpt smbhyang rya kul 9...dr tmpt aku ke berlin dlm sejam jgak la.
dsbbkan 2la, km kna bngun awal...
tp xkira la tido xckup pown yg pnting brsmngt nk g raya ehehhe
nmpknye sal hari raya kat sna kna to be continued weeee~~~
hrap brsbr ye org2 kmpng..akn aku up date scpt yg mngkin (^_^) 
so people, juz scroll down kalo nk tgk keghairahan km utk mnyambut raya dsna keh3..
kalo rsa xnak 2...xhalang pown~~ 


 nie menara berlin...^^



bnga api nie je km mmpu hehe



bkak pose...








No comments:

Post a Comment